ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

Запазване на часове

    1. Как да запазя час за услуга?

Час за услуга, може да се запазите онлайн, след като се изтегли мобилното приложение “GO WELL” и се направи регистрация.

    1. Какво е работното време на GoWell?

Засега услугите се предлагат от 09ч. до 20ч. Работим върху възможността запазването на часове да бъде в по-ранните и по-късните часове на деня.

    1. Мога ли да запазя час, ако нямам мобилен телефон?

На този етап предлагаме само запазване, чрез мобилно приложение.

    1. Каква е продължителността на услугите?

Продължителността е описана при избора на всяка услуга. Ако това липсва, то времетраенето е относително и според Вашите нужди и начина на работа на специалиста продължителността може да варира.

    1. Какво е необходимо да подготвя преди посещението на специалиста за масажни процедури?

При масажни процедури е добре да изберете помещение, което е достатъчно просторно и може да побере масажна кушетка. Изискваните размери са: 2.50м. ширина и 3.60м. дължина.

Предимство е, ако помещението е спокойно и има вариант за приглушена светлина. Нашият специалист ще пусне релаксираща музика от мобилния си телефон.

    1. Какво е необходимо да подготвя преди посещението на специалиста за процедури маникюр и педикюр?

За процедура маникюр е необходима маса, два стола и електрическо захранване в близост. За педикюр – удобно кресло и ел. захранване.

    1. Какво е необходимо да подготвя преди посещението на специалиста за фризьорски процедури?

За фризьорски процедури е необходим стол с ниска облегалка, както и ел. захранване. Препоръчително е и в близост да има огледало. Ако се извършат услуги по подстригване, то е препоръчително да изберете помещение, което лесно се почиства. Добре е косата да е измита непосредствено преди посещението на специалиста. Специалистите на GoBeauty не мият коси.

    1. Как мога да добавя друга услуга, след като вече заявката е направена? И как мога да добавя услуга в процес на извършване на услугата?

На този етап тази функция все още не е активна, но в скоро време ще можем да предложим и нея като опция.

    1. Какво да предприема, ако закъснявам за часа си?

Вашият специалист ще Ви потърси, ако не сте на адреса.

    1. Мога ли да резервирам час, който не е възможен за резервация от системата?

На този етап GoWell ще предлага записвания на часове в диапазон 08-20ч. Работим над отваряне и на по-ранни и по-късни часове, които ще имат и различно ценообразуване.

Плащане

      1. Как да заплатя за услугата?

За услугите се заплаща, чрез мобилното приложение, след като при регистрацията сте въвели Ваши данни за картови плащания. С резервацията на часа, Вие автоматично заплащате за услугата.

      1. Каква се случва, ако се наложи да анулирам часа си?

При анулиране по- малко от 60мин. преди уговорения час на посещението, Вие заплащате 100% от заплатената сума.

Между 1 час и 4 часа преди уговорения час на посещението- на 30% от заплатената сума. При повече от 4ч преди уговорения час на посещението- връщане на цялата заплатена сума.

      1. Трябва ли да оставя бакшиш на специалиста?

Бакшишът е включен в крайната сума за услугата и не е задължителен. По Ваша преценка, ако сте изключително доволни от специалиста,  може да направите допълнителен жест към него.

Професионални продукти и оборудване

      1. Какви продукти специалистите носят със себе си?

Наш ангажимент е да предоставим всичко необходимо. Всеки специалист носи със себе подбрани от него самия продукти. GoWell изисква работа със среден към висок клас професионални продукти.

      1. Какво оборудване специалистите носят със себе си?

Наш ангажимент е да предоставим всичко необходимо. Всеки специалист носи нужното оборудване за извършване на сигурна и качествена услуга.

      1. Мога ли да използвам свои продукти?

Наш ангажимент е да предоставим всичко необходимо за извършване на услугата. Ако Вие все пак държите да използвате Ваши продукти/продукт можете да обсъдите със специалиста и при негова преценка да го използвате за процедурата.

      1. Мога ли да използвам свое оборудване?

Наш ангажимент е да предоставим всичко необходимо за извършване на услугата. Ако Вие все пак държите да използвате Вашо оборудване може да обсъдите със специалиста и при негова преценка да го използвате за процедурата.

      1. Мога ли да закупя продукти от самия специалист?

На този етап GoBeauty не предлага услугата закупуване на място на продукти. Въпреки това, тази опция е в нашите бъдещи планове за развитие.

Услуги

      1. В кои градове са налични услугите?

За момента услугите се предлагат само на територията на гр. София.

      1. Предлагате ли други услуги освен маникюр, педикюр, мъжко и дамско фризьорство, масаж, грим и микроблейдинг/миглопластика?

На този етап това са услугите, които можете да заявите, чрез мобилното приложение. Въпреки това, ни изпратете запитване на contact@gowell.bg за специфична услуга и Ваше желае и ние ще направим всичко необходимо да го изпълним.

      1. Може ли гримьорът да добави изкуствени мигли по време на процедурата?

Да! Можете да заявите такъв вид услуга от менюто.

      1. Може ли фризьорът да постави екстеншъни?

Да! Можете да заявите такъв вид услуга от менюто.

      1. Предлагате ли декорация на нокти?

Да! Можете да заявите такъв вид услуга от менюто.

      1. Трябва ли предварително да премахна гел лак или обикновен лак?

Не трябва! В услугата Маникюр с гел лак е включено отстраняването на лака.

      1. Предлагате ли услуги за сватби?

Да! За подобен вид услуги, моля пишете ни на contact@gowell.bg и ние ще направим всичко необходимо за Вашия специален повод.

      1. Мога ли да закупя подаръчен ваучер?

Да! За подобен вид услуги, моля пишете ни на contact@gowell.bg с вида услуга/и, която искате да подарите на специален за Вас човек. Ние ще изготвим подаръчен ваучер и при Ваше желание изпратим до посочен адрес.

      1. Предлагате ли услуги за големи партита/събития?

Да! За подобен вид услуги, моля пишете ни на contact@gowell.bg с повече информация за Вашата идея, вида услуга/и и броя на присъстващите. Повече информация можете да намерите на www.gowell.bg/събития/

      1. Ако съм в офиса, трябва ли косата ми да е мокра преди сешоар?

Не, косата Ви не е нужно да бъде мокра, но е препоръчително да чиста         (измита предишната вечер или сутринта на същия ден) за постигане на добър краен резултат. Нашите GoWell фризьори работят със сухи шампоани, които спомагат за извършване на процедура в подобни условия.

      1. Имам проблеми с услуга, с кого да се свържа?

За всякакви запитвания моля пишете ни на contact@gowell.bg и ние ще се свържем с Вас възможно най-скоро.

Нашият екип

      1. Кои са специалистите, които идват в дома ми?

Специалистите на GoWell са високо квалифицирани в тяхната област, с мин. 2год. опит. Всички те минат през тестови и обучителен процес, през който GoWell щателно проверява техните професионални и социални умения. Обикновено това са бюти специалисти на свободна практика или такива, които имат гъвкави графици на местата, където работят.

      1. Имам ли опция да заявя предишния специалист, който е бил в дома/офиса ми?

На този етап това не е възможно, но имате избор от много други специалисти.

      1. Мога ли да откажа специалист приел заявката и да избера друг?

Можете да анулирате цялата заявка и да направите нова, която би била приета евентуално от друг специалист.

    1. Предплатени пакети

    2. За момента GoWell не предлага предплатени пакети, но е нашия списък с бъдещи подобрения.